Raja afiq nafikan putus cinta dengan anis alidrus

12:43

6-Mana-Ada-Kami-Bercinta-ROTIKAYA-1-700x

Khabar angin mengatakan pelakon yang sedang meningkat naik, Raja Afiq dan pasangannya Anis Al-Idrus putus cinta. Bagaimanapun, Raja Afiq menafikan perkara tersebut.

BACA: Anis Al Idrus Mengaku Cintai Pelakon Baru

Kami sebenarnya macam biasa lagi, tak ada apa pun. Mungkin saya tengah sibuk persiapakan badan untuk penggambaran kerana saya begitu obses dengan drama yang akan saya lakonkan nanti ini

Mungkin juga kurang memberikan masa dan jarang bertemu. Lagi pun dia sibuk begitu juga dengan saya, katanya kepada Rotikaya.

Raja Afiq turut menegaskan bahawa dia mahu menitikberatkan dahulu karier lakonannya supaya lebih baik dari sebelum ini.

adv.php?sid=332179965797

Biar saya titik beratkan karier lakonan yang baru nak bermula ini. Kalau saya nak fokus benda macam itu, lakonan saya pun tak kemana nanti, ujarnya mengakhiri perbualan. (rtky/h)



Sumber: Rotikaya

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online