Inilah Punca Punca Tuan Guru Datuk Dr Haron Din Meninggal Dunia SemalamAmat menyedihkan

00:58

lp

Punca Tuan Guru Datuk Dr Haron Din Meninggal Dunia|Tuan Guru Datuk Dr Haron Din,76, dilaporkan telah meninggal dunia jam 10.10 pagi sebentar tadi selepas dilaporkan berada dalam keadaan kritikal di Hospital Stanford, San Francisco, Amerika Syarikat (AS).
Sebelumnya beberapa minggu lalu Tuan Guru Datuk Dr Haron Din dimasukkan kehospital Unit Rawatan Rapi (ICU) karena masalah jantung dan bergantung sepenuhnya dengan mesin sokongan hayat ,dimana sebelum ini beliau pernah menjalani pembedahan pintasan jantung di hospital berkenaan pada 2 April 2012. Mac lalu.

Berita duka pemergian Tuan Guru Haron Din ini telah dimuatnaik dalam ke laman Facebook rasmi Tuan Guru iaitu Tuan Guru Dato Dr. Haron Din (Official).

1

Perkara ini turut disahkan Ketua Penerangan PAS, Nasrudin Hassan, menerusi akaun rasmi Facebook miliknya sebentar tadi.

Jam 10.10 pagi ini (waktu Malaysia), berita kami terima bahawa Tuan Guru Dato Dr Harun Din telah kembali ke rahmatillah di Hospital Stanford University US.

dd

Sumber: penhijaudaun

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online