pengorbanan bella buat saya yakin

18:56

Pengorbanan-Bella-Buat-Saya-Yakin-ROTIKA

Manis sungguh luahan hati Nazim Othman terhadap isterinya, Bella Dally atau nama sebenarnya sebenarnya Nabilah Ali Dally apabila dia menyifatkan pasangan hidupnya itu sebagai seorang yang sangat penyabar.

BACA: Di Sekitar Majlis Pernikahan Nazim Othman, Bella Dally

Dia hero saya kerana sangat bertoleransi. Pengorbanan dan kesetiaannya buat saya yakin dia jodoh saya. Bella gadis yang sangat istimewa, dia sahaja boleh faham dan tahan dengan saya

Lebih terharu apabila dia sentiasa ada di saat susah senang termasuk ketika saya terlantar di hospital, jelasnya kepada Harian Metro. Malah Nazim turut menyatakan rasa syukur kerana majlis pernikaha telah pun selesai dan berjalan dengan lancar.

Disoal tentang kerjaya Bella selepas berkahwin ini, Nazim menjelaskan bahawa dia tidak akan menghalang minat isterinya namun perlu tahu batas demi menjaga nama baik keluarga.

adv.php?sid=332179965797

Apa pun, semoga kehidupan berkeluarga pasangan pengantin baru ini akan terus bahagia dan dilimpahkan rezeki. Selepas selesai nikah, kini fasa seterusnya yang ditunggu peminat pastinya adalah pasangan ini dengan cahaya mata pula. (rtky/s)

SUMBER
harian metro

Sumber: Rotikaya

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online