Saya Tidak Boleh Tahan Bila Ke Rumah Dia Dia Membuka Semuanya Panas Akhirnya Giliran Zila Pula Dedahkan Punca Sebenar Dia Berlaku Curang Sehingga Diceraikan Along Cham

06:44

cc.PNG

Umum ketahui, bekas peserta Akademi Fantasia musim 4, Zeela Seeron telah bercerai dengan Along Cham akhir bulan lepas kerana ditangkap khalwat. Ketika tangkapan dilakukan, penyanyi berusia 28 tahun itu ditemui bersembunyi di belakang almari di dalam bilik sementara seorang lelaki berusia 30-an yang juga suami orang berada di ruang tamu.

Video ini merupakan penampilan pertama selepas Zila Seeron ditangkap khalwat dan disahkan bercerai dengan Along Cham. Ikuti perkembangan mengenai hidupnya di dalam video tersebut.

Selepas bercerai talak satu dengan pelawak Along Cham, penyanyi Zila Seeron mendedahkan kini mahu memberi fokus mencari pendapatan sendiri.

Saya hendak kerja cari duit, hendak jaga anak. Saya tidak boleh bagi tahu (di mana saya bekerja). Saya kerja di pejabat, katanya seperti dipetik menerusi video temuramah Astro Gempak.


Baca artikel penuh, klik read more

Read more

SUKAKAN ARTIKEL INI? SHARE!!
LAYARIcite_heboh_3.png
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Sumber: citeheboh

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online