Sayu Selamat jalan sayang Punca sebenar wanita maut tercekik daging korban

16:41

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B-%

Pendang : Nur Azimah Abdullah Alharith, 25, baru 3 minggu melangsungkan perkahwianan nya wanita yang berasal dari Teluk Intan ini pulang menyambut hari raya aidiladha di rumah keluarga suami nya di Pendang Kedah.

Sehari sebelum hari raya arwah telah menerima rawatan di wad Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) akibat demam dan dibenarkan pulang.

Nor Azimah bersama keluarga mertua nya menyambut hari raya Aidiladha arwah bersama keluarga dikatakan sedang menikmati daging korban yang dimasak salai namun tiba-tiba dia mengadu sesak nafas dipercayai akibat tercekik, pada 5.33 petang.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B5.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B2.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B3.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B4.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith%2B6.j

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAl-harith%2B7.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith%2B2.j

Nor Azimah disahkan meninggalkan dunia sebaik tiba di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar untuk rawatan, dekat sini, 6.30 petang

Pegawai Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) Daerah Pendang, Norlizawati Ismail, berkata pihaknya hanya menerima panggilan berhubung kejadian itu pada 5.53 petang.Katanya, panggilan meminta bantuan untuk menghantar mangsa ke HSB.

Apa yang berlaku amat mengejutkan memandangkan arwah baru 3 minggu menikmati hidup berumah tangga arwah merupakan anak bongsu dan pertama kali beraya bersama keluarga mertuanya, foto -foto Majlis perkahwianan arwah dan suami kini menjadi pengubat duka suami dan keluarga arwah.

Semoga suami dan seluruh keluarga arwah terus tabah, Jenazah arwah dikebumikan di kampung halaman nya di Teluk Intan.- Al fatihah

Sumber: ceritagempakkomuniti

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online