Umur 24 tahun tapi aku dah jadi janda Putih cantik Ex suami meninggal barah otak Kami tiada anak Tak sampai setahun janda ada seorang lelaki nak peristerikan aku Dia bersungguh nak buat kenduri kecik2 je Pelik Sehingga lah satu hari aku dapat tau yang dia sebenarnya Sedih

08:25

Patut La Bakal Suami BERSUNGGUH Nak Buat Kenduri Kecik Je. Rupa-Rupanya Dia.. | Saya pernah berkahwin dan suami saya meninggal akbiat barah otak pada dua tahun lepas. Saya tidak dikurniakan cahaya mata. Saya berumur 24 tahun dan sekarang sedang menjalin hubungan cinta dengan si A yang merupakan suami orang.

1

Tekan read more utk artikel penuh

Read more

SUKAKAN ARTIKEL INI? SHARE!!
LAYARIcite_heboh_3.png
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Sumber: citeheboh

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online