Sayu Baru 3 minggu berkahwin wanita ini meninggal tercekik daging korban

06:54

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith.jpg

Pendang : Seorang perempuan meninggal dunia selepas mengalami sesak nafas dipercayai tercekik ketika makan daging salai di rumahnya di Kampung Bukit Raya Dalam, di sini.


Mengikut laman sosial nya Nur Azimah baru sahaja melangsungkan perkahwianan pada 28 Ogos 2016 lalu, kini baru masuk 3 minggu usia perkahwianan nya dengan Suaminya Badroll Amein.




Nur Azimah Abdullah Alharith, 25, disahkan meninggalkan dunia sebaik tiba di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar untuk rawatan, dekat sini, 6.30 petang semalam.

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith%2B2.p

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith.png

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith%2B2.j

Nur%2BAzimah%2BAbdullah%2BAlharith%2B1.j

Arwah bersama keluarga dikatakan sedang menikmati daging korban yang dimasak salai namun tiba-tiba dia mengadu sesak nafas dipercayai akibat tercekik, pada 5.33 petang.




Pegawai Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) Daerah Pendang, Norlizawati Ismail, berkata pihaknya hanya menerima panggilan berhubung kejadian itu pada 5.53 petang.


Katanya, panggilan meminta bantuan untuk menghantar mangsa ke HSB.

Sumber: ceritagempakkomuniti

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online