Suatu Hari Aku ikut Roomate Ke Bilik Air Untuk Mandi Apa Yang Dia Lakukan Di Bilik Air Buat Satu Kolej SERAM

01:21

Hari pertama menjejakkan kaki di kolej aku okej jer, dapat duduk 6 orang satu bilik alhamdulillah…masuk hari keduapagi-pagi lagi student akan bangun mandi nak pergi taklimat..aku perhatikan roomate aku ni bawak bakul shower sambil aku ikut la belakang die aku pon nak pergi mandi jugak. sambil-sambil kat tandas tu aku gosok la gigi sementara tunggu turn mandi. aku perati je roomate aku ni yang tengah buka…


Screenshot_8.png


Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Screenshot_6.png

Screenshot_7.png

Sumber: h2m9363

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online