Doktor PELIK Wanita Berpurdah Datang Klinik Ada SIFILIS Bila Check Suami Rupa2nya Dia Ada

21:43

Thanks admin sebab approve stori aku ni. Cerita ni diberitahu oleh rakan aku yang bekerja sebagai doktor di sebuah klinik kerajaan. Aku macam tak caya je bila dia cerita macam tu.

1
Sekadar Gambar Hiasan.

Begini kisahnya, pagi tu kawan aku ditugaskan menjaga klinik ibu dan anak. Wanita berpurdah ni, yang juga seorang ustazah di sebuah maahad tahfiz, datang ke klinik untuk buat pemeriksaan rutin sebab mengandung. Memang prosedur biasa klinik akan check macam2 (pastikan ibu dan bayi bakal lahir sihat) dan alangkah terkejutnya bila result test untuk penyakit sifilis adalah positif. Kawan aku si doktor tu pelik la. Camna wanita baik macam tu ada penyakit sifilis.

Untuk makluman, penyakit sifilis ni hanya dijangkiti kepada orang yang mengamalkan s3ks bebas dan bertukar-tukar pasangan. Ujian kedua dijalankan dan hasilnya masih positif. Sesi konsultansi pun dijalankan dan dari hasil interview tu memang wanita tu memang seorang yang baik dan tak mengamalkan hubungan bebas. Prosedur biasa juga akan memanggil suami dan minta suami jalankan test yang sama.

Kawan aku tu kata suami ustazah tu yang merupakan seorang ustaz datang klinik untuk buat ujian sifilis dan dia pun positif. Lepas interview ustaz tu akhirnya dia mengaku yang dia yang buat perkara tak elok, bukan isterinya. Dia ada nafsu songsang. Dia kata dia terjebak buat hubungan sejenis ni sejak sekolah menengah lagi. Bila kawan aku tu tanya kenapa ustaz dah kahwin pun masih tergamak nak buat macam tu.

Kawan aku tu terkejut bila ustaz tu jawap ringkas. Sebab NAFSU. Aku yang dengar ni pun rasa cam nak libas je ustaz tu dengan paip getah. Dan bak kata kawan aku tu, muka dia macam tak bersalah. Aku saja cerita ni sebab aku tak puas hati. Kasihan kat isteri dia tu. Tak tahu apa2 dan last2 dapat sifilis dari suaminya yang berpewatakan baik tu.

Ini bukan kisah reka-reka. Memang diceritakan oleh kawan aku doktor tu. Tapi kalau korang nak tau kat mana dan maahad mana ke. Aku takleh la nak bagitau. Kisah ni sebagai iktibar sahaja supaya kita semua lebih berhati-hati dengan semua orang di sekeliling kita. Apa pendapat korang pulak. Muslimah Susah Hati via IIUM.

Sumber: beliabaru

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online