Peminat Restui Hubungan Neelofa Dan Fattah Amin

01:07

neelofa3.png?w=572&h=583

neelofa11.png?w=438&h=138

Memang dah lama sangat rasanya peminat tak tengok Neelofa berlakon drama sejak jadi pengacara program Meletop.. Setelah lama tak terima tawaran berlakon drama, Neelofa bakal mengubat kerinduan korang semua dengan drama Suri Hati Mr Pilot..

Neelofa telah digandingkan bersama pelakon Fattah Amin.. Masing-masing dah mula mempromosikan drama yang bakal di tayangkan di Astro pada 10 Oktober tak lama lagi..

Tapi, ada peminat yang tak suka tengok gandingan Neelofa dan Fattah.. Dorang rasa Fattah ni berlakon kayu, banyak lagi pelakon lelaki lain sesuai untuk digandingkan dengan Neelofa..

Ada juga yang merasakan pasangan ini sangat sesuai bersama, ada yang sampai suruh pasangan ini berkahwin.. Iyerlah, Fattah kan dan single.. Maklumlah baru lepas putus cinta dengan Sherry Ibrahim..

Nak ke Neelofa dengan Fattah? Neelofa ni usahawan berjaya kot, tapi kalau dah jodoh tak ke mana.. Asal di gandingkan sekali je, peminat mesti suruh kahwin.. Dorang nampak serasi bersama dalam drama je tu.. Dekat dunia realiti belum tentu lagi serasi.. MissA/UtaraNews






Sumber asal:utaranews.wordpress.com

Sumber: ohwhuuut

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online