Ahmad Idham Puji Drama Lara Aishah Lakonan Fasha Sandha Dan Nazim Othman

01:07

wp-1475253150702.png?w=620

wp-1475253160220.png?w=620

Memang banyak sungguh pujian yang diberikan oleh netizen sejak drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha dan Nazim Othman ditayangkan di kaca TV.. Menarik sangat ke? Miss A masih lagi tak berpeluang untuk tengok drama ni..

Bukan saja dapat pujian dari netizen, malah pengarah popular dan otai drama atau filem di Malaysia, iaitu Ahmad Idham pun turut sama memberi pujian kepada drama Lara Aishah..

Ahmad Idham puji drama siri Lara Aishah kerana menunjukkan latar korporat yang menarik.. Dah lama tak tengok latar korporat macam ni kat drama-drama lain.. Drama melayu lain, lebih kepada kisah cinta yang latar korporat penuh dengan kisah cinta ja..

Sebab adaptasi dari drama Mexico La Loba mungkin, itu yang nampak sedikit kelainan jika nak dibandingkan dengan drama Melayu adaptasi dari novel yang lain.. Fasha muat naik status rasa terharu sebab drama lakonannya itu dah dapat pujian dari encik Otai..

Fasha ucapkan terima kasih kepada semua peminat yang masih setia untuk bersama dengan drama Lara Aishah.. Bukan senang drama Melayu nak dapat pujian dari Ahmad Idham.. MissA/UtaraNews







Sumber asal:utaranews.wordpress.com

Sumber: ohwhuuut

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

You Might Also Like

0 comments

Online